Terima kasih kerana korang sudi Singgah ke Blog ini...

Blog ini aku reka hanya semata-mata utk meluahkan segala apa yang aku rasa...agar kehidupan aku lebih sempurna untuk hari demi hari.... Tak kira perasan sedih ke, susah hati ke ataupun gembira..semuanya aku akan coret kat blog ni....So aku hanya mempersilakan pada org-org yg bleh sharing ngn aku je..okey..

Anyway..Nice to meet you all...




Janji aku...

Friday, October 15, 2010

" Friday Fever"


Mcm biasa la, setiap hari jumaat aku akan cuti dari memikirkan hal2 cinema dan masalah staff2 aku..tapi mcm ni la..dari dulu smpai skrg aku sentiasa keseorangan...dari xde gf, smpai ada gf hingga lah ada tunang..sentiasa alone... tapi nak watmcmne...ini lah nasib ku terpaksa hidup ditempat orang..

Apa-apa pun yang berlaku bukan la aku sengaja..tapi kalau lah x kerana kerja xde la aku smpai negeri bandaraya bersejarah ni...walaupun org berpusu-pusu nak dtg tempat ni..tapi aku rasa biasa jew...xde apa pun kat sni just nice la klu nk berjalan2 tempat bersejarah..Aku harap si die tu bleh faham kat aku...aku bukan la xnk pindah..tapi ni semua utk masa depan kami bersama...klu aku pindah company lain, confirm benefit xkn sama dgn apa yang aku dpt skrg...then xde la nak merasa hidup senang sikit...So aku harap die faham sgt dgn kerja aku...

Cuma aku minta die walaupun jauh x jumpa pun xpe aku harap die selalu rajin hubungi aku..dan ambil berat pasal aku...
aku ni senang je nak jaga...aku bukan macm lelaki lain..Control je aku ni..confirm aku bleh follow...sbb aku suka org ambil berat pasal aku, cemburu kat aku..sbb semua tu akan dilakukan apabila kite benar2 sayang akan seseorang tu..betul x?..so aku xkn sia-siaknya...percaya lah...

Apasal erk aku ni tiba2 emosi sgt ni...dah-dah relaks takumi....apa2 pun aku cuba lakukan terbaik..ni semua utk masa depan bersama...
"Bukan senang nak senang dan Bukan susah nak susah" so aku x nak hidup aku susah mcm dulu pergi kolej pun naik basikal, pergi praktikal kat hotel pun naik basikal....so dah smpai masanya aku nak rasa hidup selesa sikit berbanding dulu...

Anyway aku bersyukur dengan apa yang aku miliki....aku harap tuhan x amik nikmat yg diberikan pada aku selamani..dan aku harap rezeki dan perjalanan hidup aku di berkati oleh Allah S.W.T..insyallah....




No comments:

Post a Comment

Nak komen..komen lahh