Terima kasih kerana korang sudi Singgah ke Blog ini...

Blog ini aku reka hanya semata-mata utk meluahkan segala apa yang aku rasa...agar kehidupan aku lebih sempurna untuk hari demi hari.... Tak kira perasan sedih ke, susah hati ke ataupun gembira..semuanya aku akan coret kat blog ni....So aku hanya mempersilakan pada org-org yg bleh sharing ngn aku je..okey..

Anyway..Nice to meet you all...




Janji aku...

Sunday, November 7, 2010

Bagilah aku peluang untuk bahagia....

Inilah yang terjadi akibat selalu berjauhan..pelbagai rintagan aku terpaksa hadapi...bukan la aku minta semua ini, tetapi sudah ketentuaan illahi aku terpaksa berjauhan pada org yang aku sayang...Namun kami dah setuju dan kami rela berkorban demi masa depan kami..itu la yg pernah dibincangkan antara aku dan die...sekarang jarak aku dan die melebihi 250km....segala2nya aku xdpt berkongsi dgnnya melainkan dgn menerusi telefon, sms, yahoo messenger dan Facebook...

Jikalau x kerana Ombak takkan pantai berubah, itu la yang bleh aku samakan dgn keadaan di sekeliling ku...Bagilah aku peluang untuk bahagia bersama die...hormati la aku ni miliknya dan die miliku...cukup la penderitaan aku selama ini....sering diganggu dgn pendatang2 baru dlm kehidupannya...selagi die masih milikku aku akn cuba pertahankan maruahnya sebagai miliku...Hentikan la perbuatan ko yang ingin cuba mengambil kesempatan utk milikinya dan mencuri hatinya darpada aku...Wahai lelaki, aku cukup hormati kau sebagai manusia biasa, aku hormati ko sebagai rakannya....dan hormati la die juga sebagai hak milik ku...

Sahabat, Kalau jodohnya mmg tertulis utk bersama kamu dan takdir dari tuhan ia bukan milik aku..aku bleh terima dgn hati yang terbuka....tetapi selagi die masih milik aku dan aku masih bernyawa...bagilah peluang kepada kami menikmati kebahagiaan dalam perhubungan kami...3 tahun kami cuba membina mahligai...sudah pelbagai rintagan kami hadapi sehingga gagal pun sudah..tapi kini kami cuba membinanya semula...utk langkah seterusnya...

Aku yakin kau bleh dpt yg lebih baik dri apa yang aku miliki...krna mungkin apa yang aku miliki skrg adalah terbaik buat aku...doakan kami hingga kejinjang pelamin dan bahagia keakhir hayat kami..bukan menghancurkan hubungan kami....


No comments:

Post a Comment

Nak komen..komen lahh