Terima kasih kerana korang sudi Singgah ke Blog ini...

Blog ini aku reka hanya semata-mata utk meluahkan segala apa yang aku rasa...agar kehidupan aku lebih sempurna untuk hari demi hari.... Tak kira perasan sedih ke, susah hati ke ataupun gembira..semuanya aku akan coret kat blog ni....So aku hanya mempersilakan pada org-org yg bleh sharing ngn aku je..okey..

Anyway..Nice to meet you all...




Janji aku...

Thursday, November 18, 2010

Luahan Hati dan Memang Khilafku...


Pertama kali ku bertemu dengan mu...
Sayunya hatiku merindui dirimu...
Walaupun baru kite bersua moga namun aku telah jatuh cinta..

Pertama kali ku bertemu dengan mu..
Hatiku terpaut melihat senyumanmu..
Aku mengharap engkau menerimaku..
Kerana aku pun sedang menyintaimu...

Akan aku renang lautan yang berapi..
Membuktikan kehebatanya cinta ini..
Tetapi jika kau meninggalkan aku..
Terhiris hati ini, terguris jiwa ini menangis tak berlagu..

Biar pun ombak yang merubah pantai..
Kasih ku takkan hancur berderai..
Biar pun hari berganti hari..
Dirimu tetap ku nanti..

Sayangku pimpinkan tanganmu..
Menuju mahligai bahagia..
kite bersama nikmati kisah cinta..
Hidup bagaikan di syurga..
oh kasih..

Memang khilafku menyayangimu..
Memang khilafku mencintaimu..
Tapi ku tahu semua itu..
Tak akan kembali lagi..

Bukan ku pinta segunung janji..
Tidak ku harap sinaran ini..
Cuma Ku ingin setulus kasih..
Kasih yang kekal selamanya...

_ _ _ _ _ _
Senyummu enggan pergi..
Tawamu mengiringi wajahmu ku terbayang..
Hadirmu bagai mimpi..
Seumpama bidadari..
Potret mu ku tatapi..
Mengharap engkau kembali..

Bukan ku rindu saat bersamamu..
Tidak kah mampu melupakanmu..
cuma ku tahu semua itu tak akan kembali lagi..

No comments:

Post a Comment

Nak komen..komen lahh