Terima kasih kerana korang sudi Singgah ke Blog ini...

Blog ini aku reka hanya semata-mata utk meluahkan segala apa yang aku rasa...agar kehidupan aku lebih sempurna untuk hari demi hari.... Tak kira perasan sedih ke, susah hati ke ataupun gembira..semuanya aku akan coret kat blog ni....So aku hanya mempersilakan pada org-org yg bleh sharing ngn aku je..okey..

Anyway..Nice to meet you all...




Janji aku...

Friday, June 24, 2011

Episod Terakhir: Kisah Aku & Dia

Jutaan terima kasih kepada rakan2 yang selalu support blog aku ni...apa yang ada disini hanyalah tercoret disini...ia tidak akan sekali dibawa keluar utk dijadikan cerita atau fitnah kepada individu yg terlibat....Segala yang telah aku coretkn adalah utk dijadikan tatapan aku utk masa akan dtg..segala memori indah,perit, pahit & manis telah pun aku catatkan sebagai diari aku... Segalanya apa yg berlaku aku telah jadikan tauladan seumur hidup aku....

Sesiapa yang pernah mengikuti cerita dan kisah hidup aku sebelum ni aku amat hargainya...semuanya telah aku kongsikan bersama...andai ada yang terasa hati aku memohon maaf...sesiapa yang pernah terlibat dlm kisah aku itulah hakikat yg sebenar...andai ia meyakitkan hati sendiri....namun ia tak la sederita yang aku lalui bersendirian....sekarang aku harus tamatkn segalanya..kerana ada org yg lebih memerlukan perihatian aku...
Terima kasih segalanya...jika tiada angin tidak akan pokok bergoyang....aku harap Blog: Kisah Aku & Dia ini tidak akan ada peyambungnya...aku sendiri yang akan tamatkan segala2nya...
Semoga apa yang berlaku menjadikan aku manusia yang lebih matang,berpegalaman dan mempunyai hikmah disebaliknya...

Yang Indah itu tetap Indah..Yang Luka itu Tetap Luka...Yang Derita itu telah pun Derita...Aku harap satu hari nanti die akan sedar...apa yang telah die lakukan sehingga segalanya yg die bina hancur kerna dirinya juga...

Nurkilan Terakhir utk dirinya......
Ikhlas Dari TakumiOnizuka....
See U in Takumi in New life..

No comments:

Post a Comment

Nak komen..komen lahh