Terima kasih kerana korang sudi Singgah ke Blog ini...

Blog ini aku reka hanya semata-mata utk meluahkan segala apa yang aku rasa...agar kehidupan aku lebih sempurna untuk hari demi hari.... Tak kira perasan sedih ke, susah hati ke ataupun gembira..semuanya aku akan coret kat blog ni....So aku hanya mempersilakan pada org-org yg bleh sharing ngn aku je..okey..

Anyway..Nice to meet you all...




Janji aku...

Sunday, April 29, 2012

Khas utk diri kau..



Aku tak pernah mencuba nasib aku utk memohon kau kembali didalam dakapan aku..cukup kau berikan aku sedikit waktu utk kita buat kali terakhir..Aku cuma ingin sedikit perhatian buat kali terakhir...namun ini yg kau balas pada aku...Saat kau dulu jatuh terduduk memohon sesaat pengharapan dari aku...namun aku bagi kau seluruh kehidupan aku pada kau...walaupun kau pernah melukakan hati aku sekejam-kejamnya...tapi aku masih boleh tunduk dan memberikan kau peluang demi taknak hati kau hancur...kini aku hanya memohon sedikit perhatian dari kau...sedikit sahaja..tapi kau ungkit pasal maruah dgn aku sedangkan kau sebenarnya tak layak sebut pasal maruah pada aku...kau ungkit pasal dah ludah jilat balik...mungkin kau lupa..siapa kau dulu..sebelum jadi tunang aku...dan mungkin kau lupakan...sbb aku syg..sgt2 syg..aku perjudikan hati dan perasaan kau demi kau...

Aku kesal dengan segalanya..ini kau balas utk aku...Aku cukup terluka..dengan kata-kata kau...
Apa yang mampu aku cakap pada kau..Andai tiada org yg akan meyayangi kau lagi..tetapi aku masih ada yang boleh meyayangi kau smpai bila-bila..hanya terputusnya nyawa dari badan aku...yg akan menamatkan segala-galanya....

No comments:

Post a Comment

Nak komen..komen lahh